środa, 1 lipca 2015

Prezent urodzinowy









1 i 3 zdjęcie mojego autorstwa w domu, wybaczcie jakoś ale po prostu no aparat nie najwyższa klasa. 2 zdjęcie twórczyni obroży Magdaleny Wilczewskiej lub jak ktoś nie wie o czym mówię to ma Westa - Fibi.

 Więc tak obroża dziś rano przyszła pocztą, pies jest zadowolony ja również. a to najważniejsze !

Więc tak:
Zamawianie - bardzo łatwo dogadałam się z Magdą na temat co i jak, cierpliwa, na wszystko odpowiedziała choć pytałam nawet po 5 razy o jedno i to samo.
Płatność i wysyłka - obroża w bardzo przystępnej cenie wraz z wysyłką osobiście bardzo polecam jeśli ktoś szuka prezentu dla psa. Paczka szła jakieś 3 dni prawdopodobnie, więc bardzo szybko.
Wykonanie - obroża jest z miękkiego materiału, o ładnym pasującym kolorze do psa. Trochę zaryzykowałam biorąc szerokość 2cm ale i tak dość dobrze wygląda, łatwo się zmniejsza/zwiększa obwód obroży, zapięcie które pierwszy raz na oczy widziałam ale łatwo się zapina i rozpina. Jedyne chyba do czego mogłabym się przyczepić strasznie duże kółko na smycz/plakietki ale i je ogarnęłam :D


Suma sumarum 10/10 polecam na prawdę każdemu kto szuka prezentu dla psa !

Poza tym zapraszam na fanpage

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz