niedziela, 5 czerwca 2016

Zimno, deszczowo, słonecznie - nasze życie w Maju.

No i znowu minął kolejny miesiąc z naszego wspólnego życia. Maj był dla nas trudnym okresem, ponieważ ja zaczęłam pracę i bywam znacznie mniej w domu, to Alex skazany jest na moją rodzinkę. Pamiętając o wyzwaniu z Pies do kwadratu, wspominamy przygody z maja. Miał być on, pod znakiem "profilaktyka". Jednak my już w lutym, robiliśmy badania krwi (nawet x2), a marcu się szczepiliśmy, to powiemy tak bardzo ogólnie.

Pierwsze co się u nas wydarzyło? Pięknego popołudnia w piątek, przyszłam do domu po pracy. Bawiąc się z psem, wyczułam grubą kulkę na jego nodze. Po odsłonięciu, co zauważyłam? Ciemną plamę, nie wiedząc co to, udałam się do weta. Okazało się, że to kleszcze. Jego pierwszy w życiu, od 3 lat. Po wyciągnięciu go, modliłam się tylko, by nie złapał choroby od kleszczowej. Na szczęście minął miesiąc i nic, druga przygoda z wetem, była nieco groźniejsza. Kilka dni temu, wyczułam na drugiej nodze, drugie zgrubienie, ale to nie kleszcz. Okazało się, że zrobiła mu się brodawka w dość dziwnym miejscu. Jeśli się będzie powiększać, to niestety trzeba będzie wyciąć. Prócz tego, nasze dni niestety, wyglądają tak samo. Ja praca, on w domu z rodzicami/babcią, powrót, zabawa, spacer, jedzenie i spać. Mam nadzieje jednak, że nie długo unormuje się to wszystko i wrócimy do pełnego życia.

Wielkimi krokami, zbliża się wielki dzień. Alex nie długo, będzie miał 3 lata, więc trzeba będzie tu uczcić <3 Jeden z prezentów już zamówiony, lada dzień powinien do nas dotrzeć. Drugi dopiero zamówię 10 i mam nadzieje, że dotrze do nas na 23.06. Może ktoś zgadnie co do nas przyjdzie? ;>



2 komentarze:

  1. Kleszcze ciągle atakują, trzeba uważać! Hmm, wyczuwam jakąś zabawkę! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Alex ma urodziny 23.06? :D Mój york ma dokładnie dzień przed nim :)
    Trzymam kciuki żeby brodawki nie trzeba było wycinać!

    OdpowiedzUsuń

Szukajka