wtorek, 5 stycznia 2016

Recenzja obróżki White Fox








Dokładnie mamy obroże szarą, półzaciskowa, obszyta w całości bawełną, podszyta szarym minky. Taka mi się od początku podobała więc taką zamówiłam, miała być pod choinkę na święta to też zamówiłam ją po 10.12 jakoś co by do świąt dotarła. Dokładnie zamówiłam 14.12 w tym samym dniu zrobiłam przelew na konto White Fox, obróżka chyba była zrobiona w ekspresowym tempie albo gotowa bo następnego dnia dostałam wiadomość, że została wysłana. Dnia kolejnego po 11 rano do moich drzwi zapukał pan listonosz z paczką dla Alexa.

I wtedy oczywiście ja jak to ja po otwarciu jej, zrobiłam takie wow, bo była ogromna mimo, że tylko 2 cm (Alex posiada takie obroże) była znacznie obszerniejsza od poprzedniczek, bałam się, że będzie źle w niej wyglądał. Faktycznie na pierwszy rzut oka (widać na drugim zdjęciu) wydaje się ogromna, jednak z czasem przywykłam do niej i nie jest to takie złe, po prostu futerko dodaje jej wielkości :D

Co mogę rzec o samej obroży? Jak w większości wypadków obroży 2cm które posiadamy dość ciężko chodzi regulacja przez te futerko, no i kółko do malutkich też nie należy :D Poza tym wygląda cudownie bez psa jak i na psie, zdecydowanie to ta szara długo wyczekiwana obroża przez nas, nie zamieniłabym jej na żadną inną. Mogę też powiedzieć bez przeszkód, że nadaje się za równo na deszcz, zimno jak i śnieg, przetrwała każde warunki pogodowe bez cienia szwanku, ba do prania też się jeszcze nie nadaje.

Oby tak dalej ! Dziękujemy ekipie White Fox za to cudo <3



2 komentarze:

  1. Wypatrujemy jakiejś promocji lub darmowej wysyłki i może skusimy się na zakupy w White Fox. Mają świetne produkty. Podobają mi się ich wzory ♥
    Alex ładnie wygląda w obroży. Na zdjęciu nie widać wcale, żeby była na niego za duża :D
    Pozdrawiam, ściskam i zapraszam do nas na nowy post: http://czarnekudelki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna jest, sama kiedyś zamawiałam Jimsowi obrożę w kropki. Osobiście nie przeszkadza mi, gdy akcesoria wyglądają nieco "masywnie", bo przez to sprawiają również wrażenie porządnie wykonanych i solidnych. Niech Wam służy, pasuje Alexowi :)

    OdpowiedzUsuń

Szukajka